خان اول از هفت خان رستم!

خرید بک لینک
وقتی عادت میکنی با درد زندگی کنی، وقتی اشکی دیگه نیست که بریزی بلکه آرومت کنهدرد میشینه توی قلبت، نه یه روز، نه دو روز، نه یه ماه، بیشتر...اونقدر میمونه اونجا تا به زانو دربیارت، ویرونت کنه، نابودت کنه، داغونت کنهاون موقع س که میخوای خودت خودتو داغون تر کنی بلکه به اون نابودی برسی و تموم شههرچیزی بهتر از تحمل اون درده، حتا نابودیاما با فاصله گرفتن از آدما، با دور شدن از چیزای خوشحال کننده، با فاصله گرفتن از خدا و تلاش برای غرق شدن هم هیچی حل نمیشهدرد اونجاست،یاد میگیری باهاش زندگی کنی،یاد میگیری بی تفاوت از کنار همه چی رد شی... خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 8:07

من همیشه عاشق علم بودم، از بچگی، حالا یا با تلقین اطرافیان یا خودم! از وقتی اومدم دانشگاه روز به روز بیشتر شک کردم، البته عاشق رشته م و تحقیقاتی که توش میکردن و پروژه و اینام بودم اما شک کردم!این چند روز یه کنفرانس بین المللی مربوط به رشته م بود تو دانشگاه چن تا استاد از کشورای مختلف اومده بودن و مطمئن شدم که دوست دارم این راهو. نظام آموزشی ما بسیار بسیار بسیار موثره در نابود کردن علاقه افراد! یکی از بچه های هم دوره ای ما بود که موقع ورود به دانشگاه جزو بهترین رتبه ها ازش تقدیر شد الان که ۵ سال میگذره ازون موقع، این آدم ۱۱ واحد پاس کرده و کم نیستن آدمایی ک خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: قدر زندگی روبدونیم, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 8:07

خدا یه هفته بکش بیرون از ما بذار زندگی نکنیم
خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 1:11

امروز توی مترو خانم میانسالی بود که نمیتونست روی پاهاش بایسته و معلوم بود که درد میکشه، در کمال تعجب هیچ کدوم از هموطنان عزیزم از جاشون بلند نشدن که این خانم بشینه.صورت هاشونو نگاه کردم، همه خسته، ناراحت حتا، روی صورت هیچ کس لبخندی نبود . بعد به دختران سرزمینم فکر کردم که ناخن های بلند و مرتب و لاک زده دارند، اما خوشحال نیستن. گوشی آیفون میخرن، اما خوشحال نیستن. گران ترین لباس ها را از مارک دار ترین فروشگاه ها میخرن، اما خوشحال نیستن. بهترین وسایل آرایش از رژ لب مک تا ریمل اورآل هیچ کدوم خوشحالشون نمیکنه دیگه.به هم دانشگاهی هام فکر کردم. دوستانی که از خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 1:11

خواستم اینو بگم که چقدر مهمه نوشتن!یادمه روزایی که حالم خیلی بد بود یه ورق میگرفتم دستم و شروع میکردم به نوشتن. بعد یه مدت میفهمیدم چمه و وقتی مشکل واضح میشد، خیلی راحت تر میشد براش راه حل پیدا کرد. فک کنم خیلی وقتا مشکل ما اینه که نمیفهمیم چمونه. بزرگ ترین مشکل من با اون رابطه شکست خورده م این نبود که چرا مثلن طرف منو ول کرد رفت، مشکل من این بود نمیفهمیدم چرا یه آدم توی سه ماه اون همه عوض شده! کلن علامت سوال هایی که نشه براشون جواب پیدا کرد خیلی آزاردهنده ن.استاد گرام مجوز دادن مقاله پروژمونو بنویسیم، حالا نشستیم با پ بنویسیم میبینیم چقدر دیتاهه ناقصه خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 1:11

رفتیم با مادرجان آرایشگاه و خانم آرایشگر برای یه قیچی زدن که کلن ۲ دقیقه طول کشید ۳۵ هزاررر تومن گرفت :))بعد مامانم ازونور برای اینکه نهایت استفاده رو از پول پرداختی ببره میگفت کوتاه کن! کوتاه کن!خلاصه مامان و آرایشگر بدون توجه به عربده های من موهام رو که ۳ سال تمام زحمت کشیده بودم بلند شه و رسیده بود به کمرم با یه قیچی در عرض دو دقیقه رسوندن به زیر شونه! تنها دلخوشیم اینه با کلیپس بسته میشه :|حلقه های مجعد موهامو میدیم که با صدای چق بریده میشن، از روی کاور سر میخورن و میفتن پایین زیر پام، به این فکر کردم زنانگی یعنی موی بلند، موی سیاه بلند تابدار که مثل خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: سه ساله,سه سالگی,سه سال پشت کنکور,سه سال در ایران,سه سالگی کودک,سه سال در دربار ایران,سه ساله ها,سه ساله سادات,سه ساله کربلا,سه ساله دختر آوردم, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 1:10

آدمی که یکبار خطا کرده باشد و پاش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئنتر است از آدمی که تا به حال پاش نلغزیده ... این حرف سنگین است ... خودم هم میدانم. خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتنِ آکبند در آمد، فلزش معلوم میشود، اما فلزِ خطاکرده رو است، روشن است... مثلِ کفِ دست، کج و معوجِ خطش پیداست.

از آدمِ بی خطا میترسم، از آدمِ دو خطا دوری میکنم، اما پای آدمِ تک خطا میایستم...!

رضا امیرخانی-قیدار

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 5:25

توی مرحله فراموشی به جایی رسیدم که وقتی توی مترو بودم بهت فک نکردم،

توی اتوبوس به اون دو تاصندلی که مال ما بود خیره نشدم

و الان دارم فکر میکنم آخرین بار که بهت فکر کردم کی بوده

اگه بعدپنج ماه تموم شدن یه رابطه شش ساله آدم به این مرحله برسه باید به حسش شک کرد، نه؟

کسی که انقدر راحت فراموش کنه روبات نیست؟

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: robot,robot chicken,robotics,robot vacuum,robotech,robots movie,robot wars,robot unico attack,roboto font,robot dog, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 5:24

صفحه بندی